framme

Ja nu är jag här då, i landet som har allt :) Resan gick jätte bra och tjejerna som jag åkte tillsammans med är toppen :) Vi hittade varandra direkt och vi har skrattat så tårnarna rinner. Nu är jag på ett hotel i Stamford, CT, här ska vi vara tills på torsdag och ha lite lektioner och så. Jag bor tillsammans med en tjej från Kina och en från Tyskland, dom ska till samma ställe som jag sen :) Hotelet vi bor på är hur mysigt och fint som hellst, så ikväll när lektionerna är slut så ska jag, Mathilda och Denise (tjejerna jag reste med) ta ett dopp i poooolen ;)
Allt känns toppen och jag hoppas att känslan kommer hålla i sig under hela året :) Jag ser verkligen fram emot att komma till familjen på torsdag. Dom har skickat mig ett välkomspacket, så jag känner mig verkligen välkomen :)
Hoppas att allt är bra med er där hemma? Och för er som har mig på skype, ha för vana att alltid vara inloggade när ni är vid datorn, iaf jag loggar in :)
I morgon åker vi in till staden som aldrig sover, NY ;)
Ett litet osammanshängande inlägg kanske, men nu vet ni att jag är framme och allt är bara bra :) Kärlek till er alla!

xoxo Deea <3

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ha sa kul i NY idag och hor av dig nar du ar framme hos din vardfamilj :) LYCKA TILL! :)

2009-12-09 @ 21:21:40
URL: http://victoriaohlson.blogg.se/
Postat av: Anna (Forsén) ;)

Hej gumman! :) låter toppen du! gick flygresan bra? hoppas du har det kanon i the big apple! låter som att du har en spännande tid fram över. är det juligt där?



Ta hand om dig! Massa goa kramar från Anna!

2009-12-11 @ 12:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0