Gott Nytt År

Igår var jag med när tjejerna tränade baskett, hemma hos en kille som har en basketplan i KÄLLAREN!! Och den var inte liten, ungefär som två planer som dom stackars barnen på Vålbergskolan får springa av sig på, om inte större. aa det var helt sjuk vilket hus, coolt att se :)

Sen har jag kört mot rött ljus idag, sätt igång alarmet i huset OCH på bilen, bränt mig i munnen på en pizza bit och på något vis lyckats göra nått med min Svenska mobiltelefon så att det inte går att sätta igång. Sen har jag ju så klart massa konstiga drömmar om nättern och efter klockan slagit 03:00 vaknar jag ca 1 gång i timmen. Jag har haft huvudverk 3 kvällar i rad och fryser konstant. Men annars är allt bara bra ;) haha!

Men nu måste jag tyvärr sluta, för ska duscha, paka och sen krypa ner under täcket, se en bra film och sen så klart läsa Twilight ;) I morgon bär det av till New Jersey för att äntligen få träffa Mathilda och Denise. Kommer hem på söndag och då ska ni få en ny uppdatering.

Gott Nytt År Till Alla :)
Massa Kärlek

xoxo Deea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0