Hii

Passar på att skriva nu när jag inte är miss negativ ;) haha.. Mitt humör och mina känslor är som en bergodalbanan verkligen. Men det känns bättre och bättre för varje dag som går :) Just nu har jag precis tvätta klart och varit ute med Theres en sväng, ska alldeles strax börja jobba igen. Till helgen ska jag äntligen få träffa Denise och Mathilda!! :) Det blir så klart NYC ;)

Och jag tackar gudarna för att mamma lät mig ta med hennes pyjamas, det är såååå kallt här på nätterna! Jag som aldrig brukar frysa, förutom om jag inte tagit en varmdusch efter jag varit i ishallen då :P

Saknar er alla där hemma. Men har inga planer på att komma hem än, sånn otur ni har ;) haha. Men hjälp vad dagarna går fort här! Vart tar dom vägen?!?! När ni minst anar det är jag hemma ska ni se ;) Kärlek till er alla!

Dagens väder: Fint, men en aning kallt!

xoxo Deea <3

Kommentarer
Postat av: Chérie.

Verkar som att du har det bra, och förvånansvärt mycket fritid - trodde jag inte att man hade! o: Fattar inte att du sitter i USA nu, men hoppas du har det bra och lär känna familjen bättre så du känner dig hemma snart. :)



avundsjuk tjej :D

2009-12-16 @ 23:10:19
URL: http://tankenslogmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0