kallt

Nu sitter jag här och har nyss tagit en varm skön dusch :) Har varit med tjejerna i stallet idag, men det var kallt! Vi inväntar just nu en snöstorm, så vi får se om det blir någon tripp till NYC i morgon. Men förhoppningsvis har det lagt sig till då. Men när det blir snöstorm här, så blir det verkligen SNÖSTORM, så vi får se.

Igår var jag och tjejerna på bio, vi såg prinsessan och grodan, den var riktigt bra faktist :) Jag bara älskar disney filmer. Dom kan man aldrig bli för gammal för ;)

Många skriver och vill veta hur familjen är å så, men det är så att jag kan inte skriva så mycket om dom här. Ej tillåtet! :P Men jag kan berätta för er att jag trivs bra, och att jag kommer in i det mer och mer för varje dag som går. Och när jag skriver "tjejerna" så är det de barnen jag tar hand om jag menar :)

Ja, så mycket mer har jag väl inte att tillägga just nu iaf. Jo föresten, jag hade en väldigt rolig dröm inatt. Jag vet att några där hemma ska ha/har lite partaj ikväll och så klart är jag lite avis ;) Men jag drömde att jag åkte hem bara för helgen för att just festa med er! :) Så pratade vi om vad alla hade gjort under veckan, och jag bara: Nej men jag var ju i USA vettu.. :P haha, lite kul! Men vet ni vem som dök upp i min dröm häromdagen då!?!? CAL BILTH !!! och han var en hjort som hade fastnat under ett piano i ett av husen här jag bor HAHAHA, hur sjukt är inte det då ;) Jaja, jag och mina drömmar, jag blir inte direkt förvånad ;)

Ha det bra alla där hemma :) Kärlek till er!

xoxo Deea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0