Skype problem

Äntligen har Veronica skaffat skype också, nu har hela familjen det :) men tror ni att det funkar? NEJ! så klart inte.. Vet inte vad det är för fel, har kronglat ett tag nu :S Men men, får ta å kolla upp det.
Nu är iaf julklapparna färdig handlade, blir ju inte så många eftersom jag bara köper till tjejerna. Men nu är iaf det gjort :) Kan ju inte skriva vad jag köpt här än, vet ju inte vem som läser :P Och sen har jag även köpt två julklappar till mig själv, en DVD spelare och en CD skiva (Y)

Annars händer det inte värst mycket just nu :P Längtar tills julen är över, sen till nyår ska jag åka till New Jersey och hälsa på Denise och Mathilda!! :) Sen vill jag bara ha sommar! Här kommer det vara såå fint på sommaren, nära till NYC har jag och jag ska bara njuta av livet! Men först är det tre mörka månader kvar :P Fast det blir ju så klart vad men gör det till själv :)

Jag önskar alla er där hemma en God Jul och hoppas att allt är bra med er :)

xoxo Deea <3

Kommentarer
Postat av: KARIN

Vill bara önska dig en riktigt god jul over there.

puss o kram önskar vi i Ångsta.

2009-12-23 @ 19:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0