Snö

ja, igår och inatt har det kommit snö. Inte jätte mycket just här, men på andra ställen har det kommit en hel del. Vilket innebär att det inte blev nått NYC idag :( För tåg och bussar är inställda, försenade och amerikanarna är lite av amatörer när det gäller snö tror jag ;) haha.. Men men, så är det! Så just nu sitter jag här och inte gör nått. Finns inte mycket att göra, dom har inte direkt några vinterdäck på bilarna heller, så vet inte om jag vågar ge mig ut .. ? Tror nog det är bäst att hålla sig inne :P
Kanske blir att läsa min nya bok, ja du hörde rätt, BOK! Jag har faktigst köpt mig en och inte vilken bok som hellst, utan så klar TWILIGHT !! ;D Blir nog en utmaning för mig, för jag läser ju aldrig böcker och speciellt inte på engelska. Och den är ju inte direkt tunn, utan den har hela 498 sidor. Så ja, får se när den blir utläst ;)

Igår var jag med tjejerna när dom red, ser lite annorlunda ut här än vad det gör på ridskolorna hemma i Sverige. Dom är bättre i Sverige tycker jag! Sen när vi kom hem blev den en varm, skön dusch. Middag, sen klädde vi granarna och lysnade på jul musik, drack varm choklad och spelade spel framför den öppna spisen, så det va mys :)

I morgon är det måndag, vilket innbär jobb vecka. Men sen är det ju Svensk jul på torsdag, vilket vi firar även här i denna familj :) Men då ska jag även skype:a med hela min släkt där hemma! :) Sen på fredag är det amerikansk jul som gäller, så det blir att fira jul två gånger här :)

xoxo Deea <3

Kommentarer
Postat av: Anna

oj dea! läser du nu alltså? ;) hehe



God Jul på dig! hoppas det blir en fin jul. Kram anna

2009-12-22 @ 12:03:03
URL: http://www.annakonstaterar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0