ett litet " jag lever" inlägg

snacka om blogg torka! Jag har helt enkelt inte haft tid.. Det går i 120 hela tiden och jag har alltid nått på G :) Vi håller på att renovera för fullt i huset, jag säker jobb och umgås med mina vänner. Jag tycker verkligen att det är skönt att vara hemma... Men har redan planer på att dra någonstans till hösten igen ;) Vart jag ska eller vad jag ska göra det var jag inte riktigt än. Men jag hinner ångra mig många gånger om det också.
Men jag lever iaf och allt är bra. Skönt att gå mot sommar tider måsta jag säga. Jag är så trött på mörkret och kyllan!

XoXo Deea <3

Kommentarer
Postat av: Denise

skönt att du uppdaterade lite!

och skönt att du trivs bra hemma!

saknar dig! Puss!

2010-04-20 @ 02:59:39
URL: http://deniseregelbom.blogg.se/
Postat av: Amanda

hej

vart i chicago är du? jag åker till bolingbrook den 16 augusti :)

2010-05-09 @ 21:56:39
URL: http://aworge.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0