hemma

ja ni, nu är jag hemma och det känns så bra :) Det är riktigt skönt faktigst! Dok är ju vädret inte så fint som det var i Chicago när jag lämnade de, men det kommer ;) Flygresan gick helt ok, fast flyger från Chicago till London var försenat så där fick jag springa igenom allt som var. Så glömde mina NYA solglasögon i säkerhets kontrollen :( Men jag hann med flyget till Stockholm iaf, fast det gjorde inte mina väskor. Så dom kom igår :)
Vad jag gör uppe så tidigt kan man ju undra..? Jag vaknade runt 06:00 då syrran skulle köra G till tåget och just nu sover jag på soffan här, då jag inte får plats i "mitt rum". Jag ska nämligen bo här nu ett tag framöver. Och dom håller på att renovera lite här, så får ligga där jag får plats ;) haha!

Så nu vet ni att jag är hemma och välbehållen :)

XoXo Deea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0