rubrik

Jag har ju inte berättat att jag slapp betala övervikt på mina väskor, tro det eller ej! För det första hade jag på mig dom "dyngsta" kläderna och min vinter jacka, snacka om att det var varmt! Sen var min host pappa så snäll och gav mig en stor väska till handbagaget och som tur var vägde dom den inte (A) haha! Den gick inte ens att stänga, jag bara proppad ner saker i den och det funkade :)

Just nu ligger jag i min säng och sis och G, ja jag får plats i sängen nu ;) Exie ligger här brevid mig och snarkar. Det är så skönt att vara hemma, kunna gosa med mina älsklingar när jag vill :)
I morgon ska jag äntligen få träffa Nathalie, Emma och Anna, ska bli riktigt roligt :D Sen på lördag blir det utgång för fulla muggar ;) Men nu ska jag försöka sova!

XoXo Deea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0