skönt

Gud va jag är glad över att vara hemma, det känns så bra! :) Alla känner mig här, dom pratar med mig och är sociala. Borta bra men hemma bäst, så är det verkligen!
Idag har jag carit och lämnat in min telefon och fixat PUK koden, så nu är jag annträffbar igen :) Sen träffade jag Hanna, vi gick lite i affärer och sen en sväng till systemet. På lördag blir det utgång för första gången på 4 månader ;) Det ser jag verkligen fram emot! Fast Hanna kan ju inte vara med, vilket är ett stort MINUS! Men det kommer fler gånger :) Nu ska jag snart åka hem till Mamma och sova där inatt, då jag inte får plats i sängen här än. Men det ska väl fixas till i morgon hoppas jag :)

XoXo Deea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0