varmt!

Jag kommer att sakna USA så mycket! Men jag planerar verkligen att komma tillbaks. Nu är hemlängtan helt bort blåst, fast så klart ska det bli skönt att komma hem och jag ångrar mig inte, då jag känner att det här jobbet absolut inte är nått för mig. Så just nu är det hela orsaken, att jobbet inte passar mig. Men jag stänger ju inga andra dörrar, mer än att jobba som Au Pair så klart, så jag kan ju komma tillbaks :)

Idag har det varit så fint väder och VARMT! Du kan inte gå ut i långärmad tröja för då flyter du bort. Så här är det sommarkläder som gäller för tillfället och i morgon ska det bli ännu varmare. Så det känns ju inte allt för lockande att åka till snö och kyla ;) haha! Nu har jag iaf packat allt, och det där med att jag kommer har mer pengar när jag kommer hem än vad jag hade innan jag åket, får vi allt se hur det blir med efter jag fått betala övervikten på väskorna ;) Vågar inte dra igen dragkedjan föresn jag åker, risken finns att den kommer spricka!
Men nu är jag helt slut efter en underbar dag i solen och massa packning. Så nu ska jag försöka sova, kanske hinner slänga in ett inlägg i morgon, på fredag blir det svårt för då jobbar jag så gott som hela dagen. Så nästa gång ni hör från mig kanske jag är i Sverige :)

XoXo Deea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0