åsna

Nog är det Fredag alltid, idag har jag SYNDAT, usch jag vill SPY! Jag har ätit för mycket onyttigheter idag. Spenderade nästan 2 timmar i gymmet idag, men det har jag väl ätit upp nu antar jag :P Men får nog bli en sväng dit i morgon med, om det inte dyker upp nått kul (säkert)! Nej, nu va jag negativ, IGEN! Ska göra det bästa av situationen!

Jag sitter nu och kollar på Disney Channel, Wizards Of Waverly Place och snart börjar Hanna Montana, ja ni hörde rätt, jag kollar på HANNA MONTANA!!! ;D HAHA.. Dom har 1000 kanaler men inget bra på tv:en en fredag kväll..? Ja ni, vad gör man.. Ska nog krypa ner under täcket och läsa min New Moon (2:a Twilight boken) som har fått ligga på hyllan den senaste tiden.

Go Natt

XoXo Deea <3


Kommentarer
Postat av: Fanny

Kan tipsa om att biblioteken i USA har massor av hyrfilmer, har för mig att det var gratis alt kostade ca 1 eller 2 dollar. Skitbra :)

2010-02-20 @ 12:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0