bra start på veckan

Måndag och tisdag har varit bra dagar. Barnen har varit snälla och allt har flyttit på :) Det känns skönt. Kanske får jag äta upp mina ord inom en snar framtid, men det tar vi då.

Igår var jag på Zumba passaet och det var nog det roligaste hittills. Det var en gubbe, han är från Indien tror jag, han försöker verkligen men det ser så roligt ut! Sen var det två tanter som trodde dom var 20 år, ena helt rå sminkad och den andra knubbig och värklade verkligen se upp till den andra. Sen var det en "man" med som det var fel på, vet inte vad han gjorde där för han stog mest still, men han vill väl va med bara för att :) Sen va det två nybörjar tjejer som verkligen trodde dom var nått, grinkärringar! Sen helt plötsligt kom en ur personalen in och började dansa! haha, dom är för härliga :)

Idag har barnen halvdag i skolan och tjejen ska med en kompis hem och lill killen ta med en kompis hem. Så då ska jag vara en snäll Au Pair och göra Svenska pannkakor :)

Annars händer det väl inte så mycket, ska på baksett på fredag, ska bli kul! Men jag räknar ner dagarna nu, först till Florida sen ....

XoXo Deea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0