dagens inköp

Ja idag var jag och tina på ett outlet mal, det va hur bra som hellst. Och på sommaren tror jag att det är toppen mysigt :) Köpte mig ett par converse för bara 17$, ett par tränings skor och ett par jeans på Tommy Hilfiger för bara 21$, ibland bara älskar jag USA ;) haha..



Men av någon konstig annledning kommer jag inte in på min onlinebank, så jag kan inte se va mycket pengar jag har gjort av med, lönen kom in igår så lite har jag väl kvar iaf. Men ska ner till downtown i morgon så.. Men det löser sig :)

Nu väntar jag på att Tina ska ringa, så får vi se vad kvällen har att bjuda på :)
Men just nu är jag på riktigt bra humör, så det blir nog bra vad det än blir.

XoXo Deea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0