en bra dag

Ja, som sagt, det går upp och ner. Idag har det bara gått upp! Allt känns bra idag, speciellt nu. Lill killen kom nyss inspringandes i mitt rum: " Andrea, can you pleas give me some money for the jump" Dom samlar in pengar genom att hoppa hopprep för barn med dåligt hjärta. "I want them now!" haha.. Och sen fick jag en jätte stor go natt kram :) så ibland är dom bara för goa.

I morgon ska jag på mitt första body pump pass ever, haha.. Får se hur det går, men det ska bli skönt att komma igång med träningen och att ha något att göra på dagarna. Sen i mars börjar jag på college, där jag ska spela golf och tennis, tro det eller ej ;) Men det ska bli kul! Så nu måste jag börja träna innan, så jag är i någolunda form iaf. Kan ju inte komma dit och inte orka springa en meter ;D haha!
Så nu är det nog bäst att jag försöker få mig lite sömn.

XoXo Deea <3

Kommentarer
Postat av: M

Hej! Jag såg att du åkte med SI, skulle vara jättesnäll om du kunde hjälpa mig med en sak. Jag har lite funderinga kring denna organisation hittar inte dessa frågor på deras hemsida. Men hur gjorde du kring försäkringen, är deras grundförsäkring bra?? Jag är nu hos CC och tycker det är väldigt dyrt att åka med dem och SI är mycket billigare.. Jättetacksam för svar:D

2010-02-04 @ 23:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0