Fredag

Idag har det varit en jätte bra dag :) Vi har varit på IKEA, sen i lite affärer och shoppat, letat banker, då vi har tre olika ;) haha. Och varit på bio, vi såg valentines day och jag tyckte att den var bra :) Och så klart var vi i den "coola" bio salongen!
När vi kom hem (nördar som vi är) slängde vi oss framför datorerna, vi har föresten 3 styken så alla har en varsin. NÖRD VARNING! ;D Sen gjorde jag och denise våran egan lilla gospel kör, vi sjöng så klart Happy Day och vi har det på film. Skulle ha lagt upp den här, men tekninsk som jag är så klarade jag inte av det. Får se om jag figgar ut hur man gör en annan dag ;) Men den är iaf klockren (Y)
I morgon blir det down town som gäller, där ska vi göra lite allt möjligt. Bilder och uppdatering får ni mer i morgon :) Nu blir det sova, klockan ringer tidigt för att allt ska hinnas med!

XoXo Deea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0