helgen

Helgen har varit bra, den har som sagt var spenderats med Hanna och Denise :) Igår var vi nere i down town Chicago, gick runt lite, var på ett stort akvarium som har allt från dom minsta fiskarna som finns, till hajar och delfiner, pingvinet och sjölejon. Så hade vi sånn tur så att det var en tant som skulle gå där ifrån med hade köpt biljetter till en delfin show, så vi fick dom!! :) Så nu har jag för första gången i mitt liv sett delfiner på nära håll, så underbara djur! Så det har varit en mysig helg.

Men nu är det en månads jobb som gäller, händer inte speciellt mycket. Men sen blir det efterlängtade FLORDIA. Ska bli så skönt att känna lite värme och slippa ha på sig så mycket kläder. Kan gå i kortbyxor och linne hela dagaran :)
Jag har tänkt på det, vilken tur folk har som är födda i USA, för landet har verkligen ALLT! Fast jag skulle inte vilja flytta hit, men det är ju för att jag har mitt hemma i Sverige :) Men jag hade ju inte klagat om jag hade varit född här och hade hela min familj och alla min underbar vänner här. Men nu är jag inte det och jag gillar Sverige :) Men jag ska absolut komma hit och hälsa på, jag ska hit på semester och leva livet i 2 veckor eller så, men inte bo här ;P

Grattis på alla hjärtans dag föresten alla där hemma :) Hade jag nästa glömt. Jag är inte så stort fan av just denna dagen men, kan ju säga grattis iaf :)

Här kommer lite bilder från helgen också :)
Saknar er!

XoXo Deea <3


 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Filip och David

Vad fina bilder du har tagit moster Andréa.

2010-02-15 @ 17:54:52
Postat av: Familjen Monsén

Förresten tack så mycket för alla hjärtans dag kortet vi fick av dig, det kom med posten idag!!

2010-02-15 @ 17:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0