herre gud

Idag har jag haft den värsta dagen ever! Jag har haft en jätte hemlängtan och på det en arg och grinig unge. Tårarana sprutade både på mig och på han när vi satt i bilen på väg hem ifrån skolan. Jag gråt inför min värdemamma när vi kom hem, jag gråt när jag hade pratat klart med Annica på skype, jag gråt när jag fick paketet av mamma och jag gråt när jag fick brevet från farmor. Jag har inte gjort nått annat än grina idag tror jag! Usch vilken hemsk dag, tur att den är slut snart.

Men iaf, så känns det bättre nu. Jag och familjen har pratat och allt är lungt. Men det är en ny dag i morgon och man vet aldrig vad som väntar. Men så mycket värre kan det ju inte bli.

Och för er som inte känner mig, tro det eller ej, men jag fyller faktigst 20 år om ca en månad. Även fast man kan tro att jag är 5 år ibland ;) haha!

XoXo Deea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0