ko

dagen lider nu mot sitt slut och jag ska strax hoppa i säng. Har precis slutat jobba nu, jobbade kväll idag vilket inte hör till vanligheten. Dagen har gått rätt så fort, men inte helt smärtfritt. Fick än en gång höra att han hatade mig och att jag var en idiot. Fast som tur är går det över nästan lika fort som det kom, men...

I morgon är det fredag, skönt! Det betyder att det blir ett Zumba pass på gymmet, det är verkligen jätte roligt :) Har fastnat för det här med dans, det är ju så kul! Dansar så gott som varje dag, fast på mitt eget vis i mitt rum (A) Hoppas dom inte har en gömmd kamera här inne ;) HAHA! Jag skulle inte vilja se mig själv iaf! Men det är kul och bra träning.

Go Natt Och Dröm Sött Och Om Alla Små Kryp Du Möt :)

XoXo Deea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0