onsdag

Mitt internett kronglar så har inte haft de på ett tag, färför den dåliga uppdateringen.
Allt är bra, haft lite små hemlängtan idag, men det har gått bra. Vi har JÄTTE MYCKET snö :( Blä! Jag som längtar så efter våren/sommaren. aja, idag har jag varit på gymmet, tvättat och jobbat. Igår va jag på gymmet 2 gånger ;) Duktig jag är va...? ;) haha!

I morgon kommer Denise och Hanna :) Wiiiie. Och dom ska bo hos mig tills på söndag. Denise är en utav tjejerna jag åkte hit med och Hanna är hennes kompis som också bodde i Connecticut. Vi ska göra lite allt möjligt, åka till IKEA, gå på bio, åka till downtown och lite så :)

Men nu ska jag kolla klart på Gossip Girl och sen sova.

XoXo Deea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0