rubrik

Nu var det ett tag sen jag skrev, men grejen är den att jag inte vet vad jag ska skriva. Nu är allt som vanligt igen. Klockan ringer 07:10, jag sätter den på snozz och somnar om i 10 min. Går upp, klär på mig, går ner, gör frukost till ungarna, gör deras lunch låda och kör dem till skolan. Kommer hem, äter frukost, åker till gymmet. Kommer hem från gymmet, duschar käkar lunch och sitter vid datorn. Hämtar barnen halv fyra, antingen har dom en playdate eller sport. Kommer hem, slutar klockan 6 går upp på mitt rum ett tag, går ner igen för att käka middag och sen upp på mitt rum, sitter vid datorn ett tag och sen sover. Det är mina dagar måndag-fredag. På lördagar och söndagar försöker jag sova så länge som möjligt och sen beror det helt på vilket väder det är eller så, vad man gör.

Annars idag är inte en så jätte bra dag, mår lite si så där. Har haft huvudverk i tre dagar nu och idag mår jag även lite illa. Hoppas bara att jag inte blir sjuk!

XoXo Deea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0