shopping lördag

Idag har jag varit iväg och shoppat, IGEN! Det är helt sjuk va billigt det är och vad mycket det finns att köpa. Jag känner knappt igen mig själv när jag shoppa här, vill ha allt och lite till ;) haha. Idag blev det en jätte söt T-shirt med Nasse och Ior på, från The Disney Store, 10 dollar och sen en jätte mysig tröja från Abercrombie Fitch för 30 dollar. Lite pressenter till min lill tjej som fyller år snart, hår grejer och lite annat smått och gott :) Jag är nöjd med mina inköp, men plånboken är mindre glad ;O Lär få betala övervikt eller kanske t.o.m för en tredje väska när jag flyger hem, men det är ett senare problem!

Annars blir det nog en lungt lördag kväll tror jag, det tar på krafterna att vara ute och shoppa hela dagarna. Så ska nog bara se på en film och ta det lungt.

XoXo Deea <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill också shoppa i USA ju!!! :(

2010-02-21 @ 13:52:19
Postat av: Hanna

Jag som skrev ;)

2010-02-21 @ 13:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0