strippning..?

Idag har det också varit en mycket bra dag och solen har varit med oss hela dagen :) Efter jag lämnat barnen på skolan åkte jag för att ha frukost med några av dom andra tjejerna. Efter det åkte jag hem en sväng sen kom Tina och hämta mig, för en glass på obervise tillsammans med en tjej till :) Där åt vi glass så vi höll på att spy! Sen var det bara hem, för att hämta upp barnen på skolan. Jag hade fulla bilen med ungar, hämtade även upp grannens barn, så sammanlagt hade jag 5 barn i bilen ;D haha! Sen när vi kom hem, käkade vi lite snacks och gick ut i snön och lekte :) Jag skulle ha visat er kort, men min kamera är där nere och jag är lat så orkar inte hämta den just nu ;) Sen åt jag, mamman och barnen middag på en resurang och sen åkte jag iväg på ett Au Pair möte för att hämta upp billjeterna till i morgon och träffa några av dom andra Au Pairerna.

Våran "kontakt person" frågade oss vad vi ville göra på våra Au Pair möten. Tina ville se en stripp dans och jag kom med förslaget att vi skulle gå på en hockey match och sen efter matchen "hänga" med spelarna. Men sen kom vi på att vi kunde slå ihop våra idér, så alla tjejer fick en varsin spelare som skulle strippa för dom! ;D haha, jag tror varken dom andra tjejerna (som inte känner oss) eller våran "kontak person" tyckte vi var kloka eller att det var en bra idé. Själv tyckte jag den va toppen ;)
Våran "kontak person" skulle försöka få ett bra pris till en college hockey match, men kunde dock inte lova nått om att få träffa dom efteråt ;) Men då sa vi att jag skulle försöka låtsas vara en Svenk reporter och få komma in i omklädningsrummet efteråt och bedöma hur dom såg ut utan tröjor! Som sagt, jag tror inte dom tyckte vi var riktigt någonstans ;) haha!

Nej nu ska jag sova, i morgon blir det en låååång dag, men förhoppningsvis en bra dag också :)
Älskar och saknar er alla

XoXo Deea <3

Kommentarer
Postat av: Mamma A

Du kanske kan få en personlig tränare också;) haha kommer du ihåg? var vell i 1an, "Personlig tränara sökes" illa hahahaha:p

2010-02-26 @ 16:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0