TACK

Jag vill börja med att tacka alla mina underbara vänner och familj för att ni verkligen peppar mig till att stanna. Det betyder så mycket för mig ska ni veta! Och jag kan medela att jag inte tänker ge upp än! Igår va det på vipen att jag beställde en resa hem, men efter middagen med familjen så bestämde jag mig för att ge det yttligare en chans, jag gillar verkligen den här familjen, dom är toppen! Sen tänkte jag på allt det ni där hemma har sagt och det hjälper mig verkligen mer än vad ni tror. Så Tack!

Älskar och saknar er massor, men det hoppas jag att ni redan vet!

XoXo Deea <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Gött att du stannar! Jag kommer ju nästa fredag! =)

2010-02-02 @ 16:46:10
URL: http://usathroughmygreeneyes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0