toppen dag!

Idag har det verkligen varit en toppen dag! Jag, min värde pappa och tjejen har varit nere i city. Där visade dom mig runt och vi åkte skridskor i en utav alla parker som finns där. Det var en jätte fint dag, solen sken och det var inte allt för kallt. Vi hade väldigt trevligt och roligt, provade lite knäppa mössor och så ;) haha! Och jag kan ju säga att jag verkligen gillar Chicago, city är SÅ mycket bättre än NYC, verkligen!
Det som jag gillar med den är att den har många parker och sen en STOR/LÅNG sandstrand längs staden. Så går bikinin sönder, går man bara över vägen och köper en ny ;) haha! Ni kommer se på bilderna jag visar, hur det ser ut. Så underbart!

Sen var vi hos grannarna på Super Bowl party, det var en rolig match och laget vi hejade på vann! Så det va riktigt kul. Min första super bowl match ever, men absolut inte min sissta! :)
Så idag har det verkligen varit en bra dag och jag har inte haft någon hemlängtan alls. Vilket är så skönt! Kändes bra att jag gillade city så mycket som jag gjorde också, då blir det att hänga där under helgern i sommar vilket jag inte klagar på ;)
Men nu ska jag försöka få lite sömn, i morgon är det måndag vilket innebär jobb.

XoXo Deea <3






 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0