en uppdatering

Jag mitt internett har varit ur funktion sen i torsdags kväll. Så det är därför jag inte har skrivit nått.

Men i torsdag iaf, så var det också en bra dag. Började dagen med att åka till gymmet och köra ett body pump pass, ja det känns ju att man inte har tränat på ett tag kan jag lova ;) haha. Sen efter skolan följde lill killen med en kompis hem och tjejen hade med en kompis med hem hit. Så vi bakade banan muffins och tro det eller ej, men det va gott. Och sen var den dagen så gott som slut.

Fredagen började också på gymmet, men då med Zumba, det var riktigt roligt! Så det blir det absolut flera gånger. Sen eftersom mitt internett inte fungerade så fick jag en massa saker gjort, städade rummet, tvättade, gjorde massa ärenden och lite så. Sen var det bara att hämta barnen, hem i 30 min och sen köra dom till fotbollen.
Sen på kvällen var jag och en annan tjej på bio, vi tittade på Dear John, den va sååå bra! Så det rekomenderar jag verkligen att ni ska se när den kommer ut i Sverige. Jag gråt nästan hela filmen.
Men det var den sjukaste bio salongen jag varit i. När vi kom in så såg det ut som ett stort konferans rum. Det var kontors stolar och bord, varje bord hade en servitör som kom och tog upp beställningar. Så det kändes mer som en stor resturang än en bio sal. Sen hade dom bar och grejer. Är jag i USA eller... ? ;) haha. Sen efter bio frågade jag Tina, hon är från tyskland.

Jag: Tyckte du den var bra?
Hon: What?
Jag: Ja, tyckte du den va bra?

Sen kom jag ju på mig själv, hon pratar ju inte Svenska! haha:D Jag var helt borta efter filmen, den var så bra och jag ville bara stor gråta! Ja, så kan det gå :)

Och idag är det lördag, aldrig fel. Ska ut på en lite shopping runda med Tina. Sen blir det bara att ta det
lungt. I morgon är det super boll, amerikansk fotbolls finalen, så då sitter alla amerikanre framför TV:en, och jag ska väl inte vara sämre jag ;)

Sen bara lite så här allmänt kan jag ju upplyssa er om att hemlängtan har börjat lägga sig mer och mer. Jag har kommit fram till att när jag spenderar tid med familjen, känner jag att det här klarar jag lätt ett år. För jag tycker ju så mycket om dom, dom är super! Det är när jag sitter här på mitt rum på dagarna, inte gör nått och sitter vid datorn som jag får hemlängtan. Men nu är det skönt, för nu har jag börjat göra mer och mer på dagarna. Ska vara på gymmet så gott som varje dag nu och så, så det ska nog bli bättre :) Fast så klart saknar jag ju er där hemma, det kommer jag alltid att göra. Men ni får nog räkna med att jag förhoppningsvis inte kommer hem än.

XoXo Deea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0