lite allmänt

Först vill jag bara berätta att jag har nog lyckats med det omöjliga, att bosätta mig på ett dö:are ställe än Vålberg/Grums :P haha, lite komiskt äre! Så just nu saknar jag hemma. Att åka till macken, låna en film, åka upp till annica och G, ligga i soffan och bara vara. Hemlängtan smyger sig på när man har tråkigt, så äre bara. Men jag kan ju alltid gå ut i skogen och jaga kalkoner ;) haha!
Sen måste jag säga, att klarar man av att vara Au Pair, klarar man vilket jobb som hellst! Så känns det just nu iaf, om ni bara visste vad påfrestande det kan vara.
Sen undrar jag vem som sätter hjul på en SÄNG!?!?! Man kan ju inte sitta och luta sig mot väggen och läsa en bok, för då rullar sängen iväg. Med andra ord, JAG HAR en säng med hjul på och jag gillar det inte. Jag kan inte förstå vem som vill ha hjul på sin säng, varför? ;O aja, det räcker nog med detta nu, vi tar det inte till nästa nivå ;) haha!
Men nu ska jag försöka få undan lite tvätt (nytvättat), bädda sängen och lite så. Sen är det dags att börja jobba igen.

xoxo Deea <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, det lät ju behagligt :b håller tummarna för en säng utan hjul nästa gång ;) <3

2010-01-12 @ 20:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0