In Chicago

Flygresan gick fint fint :) Resan från CT till Detroid var en händelserik resa, haha! Det satt två killar från Jamacia snett framför mig. Och den ena började prata med mig, första frågan var: Är det där din kille? (han menade killen brevid mig) sen när jag sa nej,:Så du är singel? Ja... Då sken han upp som en sol, frågade vart jag var i från och sen om alla tjejer i Sverige var så vackar, och jag svarade: Ja, så klart! ;) haha..! Men det hela slutade med att han friade, han ville gifta sig. Men jag tackade för erbjudanet men sa att jag gillar att vara singel. Sen ville han köpa en mobil till mig, för han ville kunna få tag i mig, men jag tackade snällt nej, sen friade han igen och ville gifta sig med en gång, haha.. Och jag sa snällt nej, säker röd som en tomat i ansiktet då det var ett väldigt litet plan och jag lovar att alla hörde oss! Men jag fick iaf hans namn på FB och lite sånt, lovade att höra av mig... Men vi får väl se hur det blir med det ;) haha

Men nu är jag framme hos min nya familj iaf och allt känns TOPPEN BRA! Känns verkligen som om jag har hamnat rätt den här gången och jag hoppas verkligen att dom känner de samma. Jag gillar barnen, föräldrarn, huset, området, ja jag gillar allt! Sen kommer det ju så klart vara saker jag inte gillar och dagar då det inte kommer känas toppen bra, men sånna dagar/stunder har man ju alltid. Men första känslan känns bra :)
Så nu vet ni att jag är framma och allt är bra. Jag uppdaterar er mer så fort jag hinner. Nu ska jag försöka sova lite och hoppas på en hel natts sömn, vilket jag inte fått på ett bra tag.

xoxo Deea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0