love it

Igår läste jag sissta kapitlet i min Twilight bok. Jag bara ÄLSKAR den! Boken måste jag erkänna, är bättre än filmen. Men jag älskar fortfarande filmen, film är alltid film ;) Men när jag läser den bli jag helt varm, pirrar i hela magen. Den är bara så underbar! Så nu har jag börjat läsa nr 2, new moon. Och hoppas på att den ska få mig att känna samma känsla som den första. Men har du funderat på att läsa dom, så tror jag dom är bättre på engelska, och jag rekomenderar dom skarpt!

Idag är det fredag, skönt! Vilket innebär att det blir utgån, i NEW YORK ;) Måste ju hinna med det innan jag flyttar. Man kan ju inte ha bott 45 min från NYC i 5 veckor och inte prövat på utelivet, det går ju inte ;D haha. ´Så det är vad som händer ikväll. Annars vet jag inte vad jag ska göra i helgen, blir nog inga större utsväningar. Sen till veckan blir det att packa och sen lyfter flyget till Chicago på torsdag morgon :) LÄNGTAR!
Men nu ska jag åka ner till Starbucks och träffa Anna, göra lite ärenden m.m.

xoxo Deea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0