nu ni ...

har det hänt grjejer kan jag lova.
Jag är i så kallad re-match, vilket innebär att jag nu ska flytta och byta familj. Jag kan inte gå in på några detaljer om varför här, men det funkar helt enkelt inte. Jag har inte fått någon annan familj än, men det är fullrulle och hoppas på att kunna ge er ett besked så fort som möjligt :) Jag tycker det är synd att det inte funkade med denna familj, men sånt kan man ju inte veta i förväg. Och även fast allt är som det är nu så mår jag bra och detta känns som det rätta beslutet, även fast det var ett svårt beslut att ta. Jag har ingen hemlängtan och känner inte att jag vill hem. Fast så klart saknar jag er, men ni finns ju kvar om 11 månader också så ;) Så där är vart jag står just nu.

Jag hoppas att allt är bra med er där hemma, har hört att ni har det riktigt kallt och äntligen fått "lite" snö ;) haha. Och god fortsättning ska jag väl säga också så klart :) Hoppas ni hade en bra jul och nyår ? :) Själv var jag i New Jersey över nyår och det var mysigt. Inget speciellt, var med en gäng tjejer och käkade på cheescake factory och hade en mysig kväll bara:)

Men nu är det dags att börja jobba igen. Men nu lovar jag att uppdatera er mer, så ni vet vart jag håller hus någonstans ;) haha!

Ha det bäst och ta nu hand om varandra!

xoxo Deea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0