Ridning

Idag har jag haft min första ridlektion här i USA :) Fick ju det utav den nuvarande familjen i julklapp. Det var kul och med tanke på att den var på engelska och jag inte förstog säkert hälften av alla dom engelska ridtermerna, så måste jag säga att det gick riktigt bra ;) Det var hoppning och det är ju alltid ett plus i kanten. Men hästen jag red var hela 26 år gammal, hållde på att få en chock när hon berättade det för mig, sånna gammal hästar har inte vi på ridskolorna hemma i Sverige, vad jag vet iaf :P eller ?
Men nu ska jag bara vänta på att tvätten ska bli torr, sen ska jag sova! Är så trött. I morgon och på onsdag är det mycket att göra. Skicka grejer till Chicago, då jag inte får plats med allt ;) haha. Packa, städa rummet, tanka bilen och göra lite små ärenden.
Hoppas allt är bra med er där hemma, tänker på er :)

xoxo Deea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0