toppen

Ja, va kan jag säga. Jag bara älskar det :) Jag älskar verkligen den här familjen! Dom är helt underbara. Jag har ont i käkarna för jag har haft ett leende på läpparna hela dagen och skrattat i massor, vilket inte har hänt sen jag satte fötterna på USA:s marker. Jag älskar huset, det är så mysigt. Jag har min egna våning, så tredje våningen är bara min. Här har jag en stor, skön säng utan hjul ;) haha. TV, fottöljer (eller hur det stavas) och till det ett litet bord. Sen har jag ett bord med två stolar, ett litet "kök", fast det är ingen spis, men jag har mickro, kyl och frys, en diskho och lite sånt, eget badrum och så klart en garderob som man kan gå in i. Sen har jag TVÅ fönster man kan sitta i och jag som alltid har önskat mig det ;) Har min egna bil, en honda pilot och ja, jag trivs som fisken i vattnet helt enkelt :)

Just nu håller jag på att planera vad jag ska göra på College, jag funderar på att börja spela baskett och tenis, kanske prova på golf. Sen sjunga i en kör eller nått sånt. Det finns verkligen 1000 saker att välja mellan!
Sen blir det att följa med familjen till Florida i mars och sen KANSKE jag åker ner och hälsar på en kompis i några dagar i FEB, men det är inget bestämt än. Så det är redan full rulle här :)

I morgon ska vi göra Svenska pannkakor och sen ska vi kolla Americansk footboll, så jag lär mig lite om det också ;) Det är en VÄLDIGT sportintresserad familj, vilket bara är ett plus :) Så just nu känns allt toppen och för tillfället så känns det som om jag inte kan få det bättre!
Men nu ska jag försöka få lite sömn, vilket bara går bättre och bättre.
Uppdaterar inom kort :)

xoxo Deea <3

Kommentarer
Postat av: erica

aah, det låter härligt. sötblogg, najs att bo i usa. ta gärna en liten titt på min lilla rosa blogg om du har tid ;)

2010-01-24 @ 07:24:19
URL: http://ericababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0