Vårväder

kvällen igår blev ju så klart inte som planerat, varför skulle den bli det? För en utav tjejerna som skulle med, körde in i sin värdemammas bil igår och var tvungen att betala det, så då hade hon inga pengar. En annan hade inte heller några pengar för hon fick ingen lön den här veckan pga att hon ska flytta till en annan familj m.m. Så min fredags kväll som jag hade sett fram emot i NYC, spenderades i ett rum med 4 tyskar för att spela spel. Vilket inte var helt fel heller, men... Men NYC står ju kvar (förhoppningsvis) haha ;)

Dagen idag har/är underbar! Värsta vårvädret har vi, så vårkänslorna bara sprudar. Så idag har jag varit ute på en promenix och sen suttit ute och läst och lyssnat på musik :) Så härligt!
Och sen har jag pratat med min nya familj i Chicago idag också, och det känns bara bätte och bättre för varje dag som går :) Så jag hoppas känslan kommer sitta i hela året framöver.

Lite onödig info: Jag har läst ut twilight boken och har nu börjat på newmoon! Mina fingrar luktar vitlök och jag vet inte hur det kommer sig? Skulle behöva äta nått, men är för lat för att gå ner och göra i ordning nått. Och sen en sak till, BILDER! Jag har ju inte lagt ut en enda bild här på bloggen. Gud va tråkig jag är! Men det kommer, jag lovar. Men om sanningen ska fram, så har jag inte tagit så mycket bilder :S Men ska bättre mig!

xoxo Deea <3

Kommentarer
Postat av: Bea



Hej Deea!



Vad kul att höra från dig på skolbloggen. Och kul att få din bloggadress. Ska sätta mig ner och läsa igenom den mera noga när jag får tid... USa (Ursäkta a:t, kan inte skriva stora a på mitt tangentbord), häftigt... där har jag aldrig varit.



Tråkigt bara att det inte funkade för dig med familjen. Å andra sidan låter ju Chicago spännande! Det förvånar mig inte om du blir kvar där borta. En kompis till mig åkte till USa som au pair, gifte sig och belv kvar i många år. Nu är hon dock tillbaka i Sverige, skild ;(.



Ha dä gött!!!



Kramar från Grums.

2010-01-17 @ 21:39:17
URL: http://beabloggar.bloggplatsen.se
Postat av: Syrran Veronica

Hoppas att allt kommer att lösa sig till det bättre när du kommer till Chicago, vi håller tummarna. Förresten var vi och åkte slalom i Sunne i helgen, barnen vågade åka korglift och dem branta backarna. Går väldigt bra för att bara vara 3:e gången. Dem ser fram emot att få visa dig allt dem har lärt sig när du kommer hem till Sverige igen.Ha det så bra.

Vi längtar efter dig!! Älskar dig!! Puss å Kram familjen Monsén

2010-01-18 @ 19:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0