beslut

Jag vill börja med att tacka alla vänner, släkt och familj för allt stöd ni gett mig, både före och under tiden i USA. Det är guld värt! Men nu hoppas jag på att få samma stöd i mitt beslut att komma hem. Jag har nu bestämt mig för att avbryta mitt år. Jag har drömt om att flytta till USA och jobba som Au Pair i flera år och nu har jag gjort det! Jag uppfyllde en utav mina drömmar. Men det visade sig inte vara något för mig.
Man kan inte veta vad man ger sig in på eller vad som är rätt och fel för en själv om man inte ger det en chans. Och jag har verkligen gett detta en chans. Jag är stolt över mig själv och ångrar inte för en sekund att jag gjorde detta, snarare tvärtom. Anledningarna till mitt beslut är många, men det främsta är att jobbet inte alls passar mig, och det i sin tur har många olika anledningar som jag tyvärr inte kan gå in på här. Men sen saknar jag ju så klart mina vänner och familj! 

När jag kommer hem vet jag inte än. Men att jag kommer hem runt april det vet jag. Jag återkommer med mer info så fort jag vet. Så nu vet ni hur det ligger till.
Det känns som om en sten har släppt från mitt bröst och jag mår bra!
Jag ska absolut tillbaks till USA, landet är underbart och har mycket att erbjuda, men då inte som Au Pair ;) haha

XoXo Deea <3

Kommentarer
Postat av: mia

härligt dea! :D svensk sommar!

2010-03-15 @ 21:37:40
Postat av: Natalie

Ska bli jättekul att du kommer hem, Saknar dig!

2010-03-16 @ 08:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0