dagens dag

Nu har jag packat den stora resväskan och frågan är hur jag ska få med mig allt hem..? haha, jag bara ber till gud att jag slipper betala övervikt! Och eftersom jag inte ska åka än så kan jag ju inte packa ner några kläder, då kanske ni undrar vad jag har i väskan. SKOR!! Den innehåller mestadels skor, sen mina ridkläder och morgonrockar. En jacka också, och lite böcker. Så jag hoppas att jag får ner alla mina kläder i ryggsäcken :)

Idag har jag köpt böcker, den tredje Twilight boken och sen en bok som jag tänkte jag skulle läsa på flyget hem, The Last Song heter den och kommer ut på bio den 31 mars. Har hört att den ska vara riktigt bra, så tänkte ge mig på boken :). Twilight boken vill jag inte läsa förens jag har sett filmen, men den är billigare här än hemma (tror jag) så jag köpte den ändå ;)

 

Sen har jag märkt en sak, har ni sett filmen upp? Det är en teckand film, ganska bra faktigst. Gubben i filmen har ju en ganska så rolig käpp, men det är faktigst sånna käppar dom har här i USA. Jag har sett flera stycken med sånna käppar ;) haha! Jag iaf, trodde att dom bara hade hittat på den käppen, men så fel jag hade! Alla har inte Tennisbollar på, men jag har sett det också!

 

 

Gud vilket väder vi har, det blåser som bara den! Men det är ju Chicago känt för så.
Snart ska jag knalla över till Tina på tacos kväll, mys! I morgon ska jag till ett Outlet mal tror jag och köpa mig en mys dress på Victoria Secret om den finns kvar vill säga.. Sen blir det att åka och tvätta och tanka bilen. Sen får vi se. På lördag kommer familjen hem, sen är det jobba som gäller hela veckan.
Men sen är det HEMFÄRD!! Och världens bästa Felix och Hanna ska hämta upp mig på flygplatsen! Om ni bara viste vad det är Guld Värt!

Nej nu blir det att ge sig ut i det blåsiga vädret och knalla till Tina.


XoXo Deea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0