helgen

helgen har varit helt ok. I fredags var vi ett gäng Au Pairer som åkte ner till downtown för att kolla på baskett, Chicago bulls. Det var riktigt roligt :) Vi skrek och hejade, stog upp och dansade och det var riktigt mycket drag! Efter over time så vann dom tillslut också, vilket var ett plus och vi fick en gratis BigMac ;) haha! Vi satt nästan högst upp, men jag tyckte det var helt ok. Vi såg spelarna och bollen :)

I lördags gjorde jag absolut ingenting. Jag sov till typ 12:00, låg i sängen till 14:30, duscha, glode på TV och sen åkte jag och hyrde Breavheart. Har sett den ett antal gånger, men kan se den om och om igen. Och jag gråter lika mycket varje gång! Så det va verkligen en slappar lördag.

Idag har jag varit med några utav tjejerna på ett Out Let mal, men jag köpte inget mer än 10 bitar Lindh choklad. Så det var billigt och bra :) Sen åkte jag och tre till ut och käkade middag, men det var nog första och sissta gången jag åkte dit.

Annars knallar det och går, det är som vanligt.
Men gud va jag verkligen hatar det tyska språket! Det är så jobbigt att lyssna på. Dom tyska tjejerna pratar tyska när jag är med dom och det är så irriterande! Jag får hela tiden be dom prata engelska, vilket jag tycker att dom borde förstå...? :S Vissa utav dom förstår ju det där bättre än andra och tack för det säger jag! Dom är goa och snälla, men att dom pratar tyska är riktigt jobbigt. Behöva lyssna på ett utav de hemskaste språken i världen varje dag, nej tack...!

(bilder från matchen kommer)

XoXo Deea <3

Kommentarer
Postat av: ylva

BASKET! BASKET ! BASKET! INTE BASKETT.

2010-03-01 @ 11:32:39
URL: http://ylvas.basket.se
Postat av: dea

ää vem bryr sig..? Folk förstår väl vad jag menar, herre gud!

2010-03-01 @ 21:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0