lilla sjuklingen

Sitter och kollar upp flyg hem. Vet som sagt var inte när än, men hoppas på om ca 2 veckor! Det är inte så farligt dyrt heller faktigst, jag har redan alla pengar till biljetten hem, så det känns skönt. Men man försöker ju ändå hitta det billigaste. Men dom ligger mellan 500-600 dollar och det är ju rimliga priser.

Jag är fortfaradne inte helt frisk, på bättringsvägen är jag men inte så frisk så att jag kan åka och träna. Så det blir en lungn dag i dag också. Ska nog plocka lite i mitt rum och kanske städa bilen...? Vi får se vad det blir :) Det är iaf fint väder ute i dag, solen skiner och snön försvann lika fort som den kom tror jag.

XoXo Deea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0