lite bilder

Här kommer ett inlägg med mycket bilder. Det är från att jag och Tina spelade lite baskett i torsdags, när jag och barnen bakade cup cakes också i Torsdags och sen vad jag lyckades få med mig från min shopping runda idag ;) Eller ja, runda och runda vet jag inte, för jag hittade allt i en och samma affär och det var den första affären jag gick in i (A) haha! Jag kunde inte bestäma mig vilka jag vill ha, så jag köpte alla 4 :) Och sen kan man vända ut och in på två av dom, så jag fick 6 plagg för 4 kan man säga ;D Jag är verkligen på bra humör idag, tror det beror på det fina vädret och att shoppingen gick så bra. Har kommit fram till att shopping är bra för min själ, men dock inte för min plånbok! Men det kan jag leva med ;)














Svenska flaggan ;)







XoXo Deea <3


Kommentarer
Postat av: Caroline L

Vilka fina :)

2010-03-07 @ 20:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0