onsdag

Gud så trött jag känner att jag är nu.. Har nyss duschat, kom hem från gymmet för inte så länge sen. Känns skönt nu när man har börjat att komma igång med träningen :) Sitter och lyssnar på Melissa Horn och håller på att tvättar barnens kläder, så sissta maskinen är väl snart klart.
Annars händer det inte värst mycket, 2 dagar kvar tills man bli "vuxen", iaf till åldern ;) haha.. Ska på bio, det är de enda jag vet att jag ska göra på min födelsedag. Blir nog inte en utav dom bästa födelsedagarna jag har haft, men ...

Jag hoppas att allt är bra med er där hemma..? Jag saknar er mer och mer för varje dag som går!
Nej nu tjuter torktumlaren, lika bra att ta tag i det med en gång så det är klart sen..

XoXo Deea <3

Kommentarer
Postat av: pia

Hej Gumman !

Grattis på födelsedagen

Kram Pia,Roger, Hampus och Moa

2010-03-12 @ 20:21:09
Postat av: Andrea

Tack så jätte mycket Pia :) Hälsa hela familjen från mig. Tänker på er och saknar er! Puss och Kram <3

2010-03-12 @ 20:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0