rubrik

Nej om man skulle ta och slänga in ett inlägg här kanske ;)
Just nu sitter jag och kollar på NCIS, men snart börjar GG (Gossip Gril) vilket jag inte följer längre för jag missar det alltid. Men idag kom jag ihåg :) Annars har dagen varit bra, solen har skinit hela dagen så ist för att åka till gymmet har jag tagit en promenad. Men jag är konstant hungrig, inte i magen utan i munnen, om ni förstår hur jag menar. Så i morgon blir det att åka till affären och köpa tuggumi! För annars blire bara att jag går å små äter!

Här kommer lite bilder från Chicago Bulls matchen också :) Jag gör mig ju inte direkt så bra på kort, men det får jag väl bjuda på för den här gången ;)

 

 

 

 



XoXo Deea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0