seriöst..?

Har ju glömt och berättat bland det "roligaste" på hela helgen. Vi kom in på pojkvänner i fredags när vi väntade på tåget hem från The Bulls matchen. En del av tjejerna har pojkvänner hemma och så, så frågade dom mig om jag hade pojkväm. Och jag svarade: Nej, och jag vill inte ha nån heller. Och dom bara, VA! Varför inte? Och jag sa som det var, nej jag vill va singel, va ute och ha kul. Jag vill inte ha nån svartsjuk pojkvän som ska hänga efter mig och ringa stup i kvarten ;) HAHA! Dom kollade lite knepigt på mig och bytte sen samtalsämne. OPS ;D haha, men den bjur vi på!

Och igår när jag va med 3 av dom tyska tjejerna och käkade middag. Så berättade dom om sina pojkvänner och om att skaffa barn. (Dom är under 23 alla 3) och ena tjejen och hennes pojkvän ville ha barn och gifta sig när hon kom hem, en annan hade nästan panik för hennes kille var 4 år äldre och kanske ville ha barn innan han var 30. och jag bara, men herre gud RELAX! Du har hela livet framför dig och har panik för pojkvänner och barn! Jag sa inte värst mycket om det, men jag tänkte inom mig..

Jani, kanske växer jag aldrig upp ;) haha, nej då.. Någon gång är det väl kanske min tur. Men INTE ÄN! Absolut inte. Jag trivs som jag är :)
Och snart är mina tonårsdagar över också, för att vara exakt så är det om 11 dagar. Hjälp vad tiden går fort! Nej nu tänker vi inte mer på det, som sagt det är 11 dagra kvar ;D haha!

XoXo Deea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0