snart så ....

Ja, nu behöver jag iaf inte sova ensam något mera. har varit ensam i 7 nätter i detta stora huset. Har varit lite läskigt, men varje kväll har jag kollat på några avsnitt av Svensson Svensson och det har faktigst hjälpt lite grann :) Så nu ska jag snart sätta mig i bilen och åka till flygplatsen för att hämta familjen. Sen blir det att jobba några timmar i kväll, då mamman och pappan ska ut på middag. I morgon är jag ledig, iaf vad jag vet. Så då blir det en slappar dag (en dag som alla andra dagar den här veckan alltså) men sen på måndag är det en ny arbetsvecka. Men har 1000 andra saker att göra denna vecka också, så jag hoppas verkligen att den går fort! Måste till banken och avsluta mitt konta, äta en sissta americanska frukost med några av tjejerna, tvätta, städa, packa m.m. Sen på fredag så är det ju ingen skola för barnen, så jag måste ha allt klart på torsdag. För direkt jag slutar på fredag är det bara att dra till flygplatsen. Så jag kommer ju vara så där lagomt fräsch när Felix och Hanna hämtar upp mig ;) haha!
Gud va jag längtar, det är helt sjukt att man kan längta efter något så mycket! Jag längtar hem lika mycket som jag längtade att åka till USA när jag var hemma. Knepigt hur det kan bli. För 4 månader sen så ville jag bara sticka i från allt och alla där hemma, jag var så trött på det! Men nu vill jag inget hellre än att komma tillbaks till det ;) haha!

XoXo Deea <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Tro mig, efter en vecka hemma undrar man hur fan man tänkte när man ville åka hem till "verkligheten"



2010-03-27 @ 18:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0