some info.

Ja, lite uppdatering då. Jag får inte följa med till Florida, så jag åker alltså inte till Florida på fredag. Men ser ut som om jag måste stanna och vara kvar här när dom är i Florida :S Verkar ju inte vettigt, men ... Varför ska jag sitta här och inte göra nått i 8 dagar och sen dra efter 3 dagar när dom har kommit hem..? aja, vi får se hur det blir. Men jag fick iaf tillbaks alla pengar från resan, skönt! Så nu har jag lite att leva på när jag kommer hem :)
Väl hemma kommer jag att bo hos mamma och håller för fullt på att söka sommar jobb. Så det ska nog fixa sig. Jag hoppas att det blir en bra sommar i år, nu när ni har haft en riktig vinter ;) Jag bara älskar Svensk sommar! Jag ska ta vara på varenda lediga stund, jag ska umgås och ha folk omkring mig som får mig att skratta och må bra :) Läääääääääängtar

XoXo Deea <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer lindström

Önskar jag kunde ha gett dig en kram nu! <3

2010-03-17 @ 00:18:51
URL: http://jenniferlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0