St. Patricks day

Ja, idag har jag och två andra tjejer varit nere i downtown för att fira St. Patricks day. Dom färgar sjön grön, folk klär sig grönt på ett eller annat sätt och det är en parad. Folk dricker och firara, gissa om jag blev PARTY SUGEN!!! Men vi blev inte där så länge för tjejerna jag var med klagade både på det ena och det andra, det var kallt, det regnade m.m.. Det kommer ner lite vatten, herre gud! Så var hemma redan runt 2. Då tog jag bilen och åkte till Target och kollade lite, fick presentkort där från min familj så åkte och kollade om jag hittade något. Så jag kom ut, en bikini rikare ;) Sen kände jag absolut inte för att åka hem, sitta här och inte göra nått. Så jag bestämde mig för att åka på BIO, så det blev Alice i underlandet i 3D. Ja, jag åkte dit själv. Men den var inte speciellt bra.. Men nu har man sett den också.
Men igår, på min födelsedag, så var vi på en riktigt bra bio. Remember Me, den var så bra! Den rekomenderar jag verkligen att se! Den är ledsam men bra. Så det var väl typ det enda jag gjorde på min födelsedag. Kul 20 års firande...? Inte direkt! Men jag blev väldigt glad för alla kommentarer på facebook från mina kära vänner, hela 91 st slutade det med som grattade mig :) Sen har jag fått kort från, mamma, pappa, båda syrrorna, farmor och mormor :) Sen lite mejl och olika kommentarer. Ett stort tack till alla, det betyder nog mer än vad ni tror.
Gissa om jag längtar hem till mina riktiga vänner och familj. Få känna att man verkligen tillhör nått, en familj, ett kompis gäng, känna sig behövd och älskad.

 

 

Jag har lagt upp mer bilder på Facebook om du har det, så får du gå in där och kolla :P
I morgon blir det nog bara en slappar dag, är helt slut efter att ha gått upp tidigt hela veckan och idag också för att hinna med tåget.

Så nu ska jag nog släcka lampan och försöka sova. Bjuder på en liten myspys bild på mig själv, i min nya myspys T-shirt och mina St. Patricks öron ;)

 

 

 

XoXo Deea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0