svårt med en rubrik

Ja, visst har man gått och blivit sjuk. Kanske tur i orturen att jag inte ska med till Florida i morgon då, inte så kul att gå där i värmen och vara dålig. Man får se positivt på det hela helt enkel.
Inatt sov jag väldigt dåligt, gör jag alltid när jag är sjuk. Feber drömar och jag vet inte allt.. Men har jobbat som vanligt idag ändå. Här är man inte ledig för lite feber och förkylning inte ;) haha! Men det har väl inte varit allt för ansträngande heller, suttit i en lekpark mesta dels utav tiden, barnen leker ju med sina kompisar så det enda man behöver göra är att hålla koll så att allt går rätt till. Och det klarar jag med lite huvudverk, feber och en förkylning. Så förutom att jag är sjuk så har dagen varit bra.
Men nu kan jag snart inte bärga mig till jag får gå in igenom dörren i mammas lägenhet, mötas av min älskade Exie, äta FALUKORV och SPAGHETTI, sen krypa ner under filten i mammas röda soffa och ta igen alla Wallander och Beck filmer jag missat, med en godispåse med massa plockgodis i ! :)

Men under dom här, nästan 4 månaderna, har jag hunnit med en hel del.
- Varit i New York
- Varit i New Jersey
- Varit i Connecticut
- Varit i Chicago
- Kört på 6 filiga vägar
- Förbättrat det engelska språket
- Verkligen inset och världesätter det jag har hemma på ett annat vis
- Fått nya vänner
- Tjänat pengar, tro det eller ej, men jag kommer ha mer penagar när jag kommer hem än när jag åkte ;)
- Varit på NHL hockey
- Varit på NBL Baskett

Ja detta är väl igentligen bara en del av alla saker jag har hunnit med. Men jag har sagt det förut och jag säger det igen. Jag är stolt över mig själv att jag har gjort det. Detta är något jag kommer att ha med mig hela livet och det har verkligen varit en erfarenhet. Nu är det Svensk sommar som gäller, men sen får vi se vilka äventyr som väntar. Detta var bara ett utav alla jag har på min lista ;)

XoXo Deea <3

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag kommer sakna att ha dig här i usa! hoppas du får de jättebra hemma och har en jättebra sommar! vi kommer ju fortfarande prata och hålla kontakten hoppas jag? KRAMAR ! <3

2010-03-19 @ 15:08:01
URL: http://deniseregelbom.blogg.se/
Postat av: Anonym

När kommer du hem:)?

2010-03-19 @ 15:30:01
URL: http://finest.se/angelicalindblom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0