underbara host mamma

Är helt slut efter en rent ut sagt hemsk dag, eller ja, jobbet var hemskt idag. Det har mestadels beståt av tårar tror jag. Att en unge kan få en att börja gråta på det där viset, trodde jag aldrig skulle vara möjligt! Jag tror inte att folk förstår va jobbigt det är, hela jag skakade! Vilket gör mig ännu mera övertygad om att jag har fattat det rätta beslutet att åka hem, det här jobbet är absolut inget för mig.

Men sen när jag slutade jobba så följde jag med familjen ut på middag, det var trevlig och maten var god. Sen när vi kom hem satte jag och min host mamma oss ner för att prata om hela situationen att jag har bestämt mig att åka hem. Hon sa att jag skulle veta att dom har inget att klaga på överhuvudtaget, dom tyckte jag hade gjort ett jätte bra jobb med barnen och därför tyckte dom det var synd att jag känner som jag gör. Men att det inte kom som en chock, för hon har hela tiden vetat att jag har kämpat med hemlängtan. Men dom var väldigt förstående och sa att dom verkligen tycker om mig. Sen förklarade hon varför dom kommit fram till att inte ta med mig till Florida och lite så. Kändes väldigt skönt att prata ut, och man får nästan lite dåligt samvete att man känner som man gör, när dom säger att dom var så nöjda med mig och att dom har litat på mig till 100 %. Men hon förstog mig helt och fullt! Så vi kommer att hålla kontakten med varandra även när jag åker hem.

Vad det gäller hem resan vet jag inte så mycket, bara att jag kommer att stanna här även när dom är i Florida. Jag kännde att jag ville göra det för dom när hon bad mig så snällt om hjälp och lovade att dom gjorde allt för att skaffa en ny så fort som möjligt, att jag bara inte kunde säga att jag ville åka hem medans dom är i Florida. Så jag blir kvar ett litet tag till, men som sagt var, jag vet inte hur länge.
Just nu känns det som om jag bara älskar min host mamma, hon fick min hemska dag att kännas ok iaf. Synd bara att jag inte kännt av detta förut. Men bättre sent än aldrig!

Nu ska jag försöka sova och hoppas på att i morgon blir en bättre dag. Också att jag måt bättre när det gäller halsont, huvudverka m.m. Jag vill inte bli sjuk!

XoXo Deea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0