framtids planer

Tänkte slänga in ett inlägg när jag ändå sitter här. Inte för att jag tror att det är så många som läser längre, men för den stackare som gör det ;) haha.

Saknar jag USA ...? Absolut!
Saknar jag att vara Au Pair...? ABSOLUT INTE

Men om allt går som planerat så blir det CA hösten 2013och antingen 6 eller 12 månader framöver  ;) haha, snacka om att planera i förväg!
Men just nu är jag så gott som arbetslös, hoppar in lite överallt då och då. Men håller för fullt på att planera att flytta till Norge för att jobba där. Så håller på att kolla runt för möjligheten till jobb. Annars knallar det och går här hemma, händer inte speciellt mycket. Rätt död om jag ska vara ärlig! Men jag hade inte förväntat mig något speciellt mer heller när jag skulle åka hem.

Jag tror att du läser min blogg fortfarande Dennise och du ska veta att jag saknar dig! Dig och Mathilda, jag tänker på er väldigt ofta. Och jag önskar att allt hade gått som det skulle från början, att jag var kvar i Wilton, CO. Men vi får ses när ni kommer hem, träffar du Mathilda så hälsa henne så gott från mig! :)

XoXo Deea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0